Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.

Selecteer de typen cookies die u wilt accepteren.

Strictly necessary cookies
These cookies are strictly necessary to enable you to move about the site or to provide certain features you have requested.
Functionality cookies
These cookies enhance the functionality of website by storing your preferences.
Performance cookies
These cookies help to improve the performance of the website, providing a better user experience.
Online behavioral advertising cookies
These cookies are used to tailor the advertising to each user.
Meer weten...

Functioneel Beheerder 1 Fte tijdelijk

6 augustus 2018 Voor de afdeling Informatiemanagement zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder tijdelijk voor de duur van 1 jaar. Reageer vóór 25 augustus 2018.

De afdeling Informatiemanagement ondersteunt de organisatie op alle facetten van informatievoorziening: van informatiebeleid tot informatiebeheer. Dit betreft de volgende werkvelden:

  • (ondersteuning bij) Ontwikkeling informatievoorziening
  • (digitale) Documentaire informatievoorziening
  • Functioneel beheer
  • Beheer ICT-infrastructuur en dienstverlening

Wij zoeken voor het bureau Functioneel Beheer een nieuwe collega voor de functie van:

Functioneel Beheerder

vacaturenummer 18052

Tijdelijk voor de duur van 1 jaar

 

Functie-informatie:

Als Medewerker Functioneel Beheer ben je het aanspreekpunt voor zowel onze interne klanten maar ook voor de externe gebruikers van onze bedrijfsapplicaties. Je beantwoordt vragen met betrekking tot de diverse bedrijfsapplicaties, werkt wijzigingsverzoeken uit en stemt deze af met de diverse applicatie-eigenaren en hoofdgebruikers. Je begeleidt externe dienstverleners bij de realisatie van de wijzigingsverzoeken en zorgt ervoor dat de organisatie goed geïnformeerd wordt over de voortgang. Je gaat er aan bijdragen dat ons functioneel beheer verder professioneel wordt vormgegeven met goede functionele documentatie en een heldere licentie structuur. Daarnaast begeleid je de gebruikers bij de gebruikersacceptatietesten en stem je periodiek releases en updates af door middel van gebruikers-overleggen met de diverse applicatie- en proceseigenaren. Je zorgt ervoor dat incidenten en wijzigingen goed worden vastgelegd en dat deze zaken op een correcte manier worden verholpen. Ook zorg je ervoor dat de ICT administratie goed op orde is en blijft.

Functie-eisen:

Je bent een communicatieve en klantgerichte functioneel beheerder. Je opereert op het snijvlak tussen business en ICT. Naast contact met je collega's vind je het ook leuk om als sparringpartner contacten te onderhouden met onze (externe) klanten en stakeholders. Je bent op zoek naar een functie waarbij je zelf initiatief kan nemen en je jouw ambitie kwijt kunt om de functioneel beheerders functie verder te structureren en te verbeteren. Je bent goed in staat door te vragen, relevante informatie te destilleren. Als persoon ben je analytisch ingesteld maar weet je dat te combineren met een oplossingsgerichte en betrokken hands-on mentaliteit. Je hebt affiniteit met bedrijfsprocessen en neemt initiatief om, zo nodig, zaken te verbeteren.

Je bent proactief en oplossingsgericht en je hebt de klant centraal staan. Daarnaast ben je positief kritisch waardoor je een waardevolle bijdrage levert aan het proces vanuit servicegerichtheid, accuratesse en kwaliteitsgerichtheid.

Verder vragen we:

  • Een afgeronde relevante HBO opleiding.
  • Aantoonbare kennis van databases (SQL), functioneel beheer, ITIL, BISL en de wijze van
  • toepassing. Kennis van integratiemethodieken, Topdesk en gemeentelijke informatiesystemen is een pré.

Salaris:

Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal 3.805,- bruto per maand (indicatief schaal 9) bij een volledig dienstverband.

Sollicitaties:

Heb je interesse? Belangstellenden kunnen hun sollicitatiebrief onder vermelding van vacaturenummer op brief en enveloppe uiterlijk 24 augustus 2018 zenden aan de heer G.Manders, afdelingshoofd Informatiemanagement van de gemeente Heerlen, Postbus 1, 6400 AA Heerlen of per e-mail aan: S.Cebe-Prins@heerlen.nl.

De sollicitatiegesprekken zullen op woensdag 29 en vrijdag 31 augustus plaats vinden.

Overige informatie:

Nadere inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij Steven Pickwell (045-5604714)/ s.pickwell@heerlen.nl.

Personeelsbeleid:

Bij een vitale stad horen vitale, dynamische medewerkers. Daarom hechten wij aan een eigentijds personeelsbeleid met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Medewerkers worden benoemd in algemene dienst bij de gemeente Heerlen. Wij bieden o.a. aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, ruime opleidings­faciliteiten, flexibele werk­tijden. 

Een assesment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.