Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strictly necessary cookies
These cookies are strictly necessary to enable you to move about the site or to provide certain features you have requested.
Functionality cookies
These cookies enhance the functionality of website by storing your preferences.
Performance cookies
These cookies help to improve the performance of the website, providing a better user experience.
Online behavioral advertising cookies
These cookies are used to tailor the advertising to each user.
Meer weten...

Onze smileys, uw mening

Wij vinden uw mening als bezoeker van onze website erg belangrijk. Dat is namelijk de beste manier om te zien of onze website doet wat deze moet doen.

Met de smileys verzamelen wij uw meningen

Wij willen graag weten wat u van onze website vindt. Daarom geven we u de mogelijkheid om dit aan te geven via de smileys. Ook kunt u een toelichting geven waarom u iets goed/matig/slecht vindt. Als u dat zou willen doen, is dat voor ons waardevolle informatie waarmee we de site kunnen blijven verbeteren.
De techniek achter de smileys is Klantinfocus. Meer informatie hierover vindt u op de website van Klantinfocus.

Met uw mening verbeteren wij onze website

Ons webteam spit regelmatig alle meningen door en kijkt naar wat wij beter kunnen doen om uw mening (nog) positiever te maken. Enkele voorbeelden van aanpassingen naar aanleiding van de smileys zijn:

  • toevoegen link naar 'afspraak maken' bij een aantal pdf-formulieren, zoals bijvoorbeeld bij het formulier toestemmingsverklaring aanvraag paspoort kinderen (mensen downloaden wel het formulier, maar zien dan niet dat ze ook nog een afspraak moeten maken. Dat is nu samengevoegd) 
  • toevoegen van trefwoorden waarop gezocht is, maar die niet gekoppeld waren aan de informatie daarover, zoals bijvoorbeeld 'openingstijden burgerzaken' (deze afdeling heet nu publiekszaken, waardoor mensen de pagina niet meer konden vinden).
  • toevoegen van informatie die gemist werd over een bepaald onderwerp aan de pagina's, zoals bijvoorbeeld 'Studeren in Heerlen' (mensen wisten niet waar ze terecht konden voor bijvoorbeeld het huren van een kamer, studiekosten of de studentenintroductie).

Dit zijn maar voorbeelden van de vele aanpassingen die we dankzij de reacties hebben kunnen doorvoeren. Wij hopen dus dat u uw mening blijft geven, zodat wij onze site nog gebruiksvriendelijker voor u kunnen maken. Laat ons dus zeker uw op- of aanmerking weten: positief of negatief!

klantinfocus smileys