Wijzigingen doorgeven bij bijstandsuitkering (SMF)
Dit is een oud bericht.
Krijgt u een uitkering? Verandert er iets in uw situatie dat van invloed kan zijn op uw uitkering? Dan moet u dat bij de gemeente melden. Doe dit voor de 7e dag na de maand van de verandering.
Let op
Heeft u de verplichting om iedere maand een wijzigingsformulier in te sturen, dan moet u dit natuurlijk (blijven) doen.
Aanpak
Zo geeft u wijzigingen door:
- vul het online wijzigingsformulier in
- log in met uw DigiD
- zorg dat u de documenten bij de hand heeft om te uploaden, bijvoorbeeld uw loonspecificatie/loonstrook, bewijs stuk nieuw vermogen, vrijwilligersovereenkomst of kopie bankpas.
Heeft u vragen? Neem dan contact op met uw vaste inkomensconsulent. Dit kan op werkdagen werkdagen via het telefoonnummer 045-5604333. Houd het doorkiesnummer van uw consulent bij de hand.