Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.
Strictly necessary cookies
These cookies are strictly necessary to enable you to move about the site or to provide certain features you have requested.
Functionality cookies
These cookies enhance the functionality of website by storing your preferences.
Performance cookies
These cookies help to improve the performance of the website, providing a better user experience.
Online behavioral advertising cookies
These cookies are used to tailor the advertising to each user.
Meer weten...

Contact

Bezoek ons

Bij onze publiekshal kunt u alleen op afspraak terecht.

Geleenstraat 27
6411 HP Heerlen

Let op: voor het afhalen van rijbewijs of identiteitsbewijzen hoeft u geen afspraak te maken

Openingstijden publiekshal

Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 16.00 uur
Op donderdag tot 20.00 uur

Uitzondering: Afwijkende openingstijden 2017.

Bel of schrijf ons

  • +31 (0) 45 560 50 40 (ook vanuit het buitenland)
  • tel. 14045
  • Postbus 1, 6400 AA Heerlen
  • email: gemeente@heerlen.nl

Andere adressen en openingstijden

Stel uw vraag online

Heeft u een vraag of opmerking, dan kunt u ons dat laten weten via ons contactformulier. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt!

Iets melden?

Ook dat kan online, dan komt het meteen op de juiste plek! Of het nu gaat over bijvoorbeeld kapotte stoeptegels, defecte lantaarnpalen, hondenpoep of overlast, u kunt het melden via ons meldingsformulier.

Melden kan overigens ook altijd via onze Heerlen app.

Blijf op de hoogte

U vindt ons natuurlijk ook op social media en wij hebben een digitale nieuwsbrief. Via deze media bent u altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Volg ons.